طبق
نتایج حاصل از بررسی های جدید شرکت تحقیقاتی RBC/IQ ChangeWave روی 200
کاربری که صاحب گوشی iPhon3GS بودند، 99 درصد این افراد از گوشی خود احساس
رضایت می کردند و 82 درصد آنها اعلام کردند که از این گوشی «بسیار راضی»
هستند.نتایج این تحقیق که نخستین بار در سایت Apple Insider منتشر شد،
نشان می دهد کاربران در عین اینکه علاقه فراوانی به این گوشی دارند، از
شرکت AT&T که وظیفه عرضه این محصول را در امریکا دارد چندان راضی
نیستند. شرکت AT&T به هنگام فروش مدل های مختلف آیفون، کاربران را
مجبور به انعقاد قرارداد ویژه یی می کند که به ازای آن افراد در قبال
استفاده از خدمات مخابراتی نه چندان باکیفیت، باید هزینه های زیادی را
پرداخت کنند.کارشناسان در این تحقیق دریافتند 55 درصد کاربران از شبکه
مخابراتی AT&T و خدمات وابسته به آن برای گوشی آیفون راضی نیستند. در
این میان، 41 درصد اظهار داشتند که عمر باتری iPhon3GS بسیار کوتاه است و
8 درصد نیز خاطرنشان کردند بخش فناوری اطلاعات در سازمان و محل کار آنها
از این گوشی پشتیبانی نمی کند.گفته می شود که گوشی3GS از دو مدل قبلی
آیفون بهتر است و 73 درصد شرکت کنندگان در این تحقیق بر این مساله تاکید
کردند. |