جملات ناب ، جملات سنگین ، جملات عاشقانه زیبا ، جملات فلسفی ، جملات غمگین

جملات ناب ، جملات سنگین ، جملات عاشقانه زیبا ، جملات فلسفی ، جملات غمگین

جملات حکیمانه از بزرگان، جملات قصار ، سخنان حکیمانه ، سخن و پند کوتاه بزرگان ، . حکما , , فلسفه . سخن و پند کوتاه بزرگان ، جملات زیبا ، حکیم ارد بزرگ
جملات ناب ، جملات سنگین ، جملات عاشقانه زیبا ، جملات فلسفی ، جملات غمگین

جملات ناب ، جملات سنگین ، جملات عاشقانه زیبا ، جملات فلسفی ، جملات غمگین

جملات حکیمانه از بزرگان، جملات قصار ، سخنان حکیمانه ، سخن و پند کوتاه بزرگان ، . حکما , , فلسفه . سخن و پند کوتاه بزرگان ، جملات زیبا ، حکیم ارد بزرگ

مسابقه کتاب خوانی



در مرکز نگهداری از دختران
مؤسسه مهرطه با هدف ترویج کتاب خوانی در میان نوجوانان آسیب دیده و معرفی کتاب های برتر به انتخاب نوجوانان، اولین دوره جایزه «کتاب سال مهر» را برگزار می کند.
این جایزه در بخش کتاب های داستان و رمان برای گروه سنی د و هـ با داوری دختران نوجوان تحت پوشش مؤسسه مهرطه برگزار می شود.
مؤسسه مهرطه فعالیت خویش را از سال 1381 با وظیفه نگه داری شبانه روزی از دختران نیازمند سرپرست آغاز کرده است. درحال حاضر، نزدیک به 40دختر دانش آموز و دانشجو در محدوده سنی 6 تا 24 سال تحت حمایت همه جانبه این مؤسسه هستند که در ساختمان های مهرطه زندگی می کنند. علاوه بر این، 150 خانواده نیازمند و زن سرپرست خانوار نیز از حمایت های مؤسسه مهرطه برخوردارند. هزینه های این مؤسسه از سوی افراد نیکوکار و نیروهای داوطلب تأمین می شود.
این مؤسسه از ناشران کتاب های کودک و نوجوان دعوت می کند تا برای مشارکت در این امر نیک فرهنگی، 2جلد از کتاب های داستان و رمان نوجوان خود را که برای اولین بار در سال1389 به چاپ رسانده اند، به دبیرخانه جایزه کتاب سال مهر ارسال کنند.
شماره تلفن های 88717318و 88701844 آماده پاسخگویی به پرسش های شماست.
آذرماه برگزار می شود

المپیاد بررسی صحنه جرم ویژه افسران زن
رئیس مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی ناجا از برگزاری اولین المپیاد بررسی صحنه جرم ویژه کارشناسان پلیس زن شاغل در واحدهای بررسی صحنه جرم سراسر کشور در آذرماه خبر داد.
سرهنگ فخرز با بیان اینکه بررسی صحنه های جرم و تاثیر آن در پیگیری و کشف پرونده ها همیشه مورد تایید کارشناسان علوم جنایی بوده است، افزود: علاوه بر این، رعایت مضامین شرعی و اصول اخلاقی و فرهنگی در مواجهه با قربانیان و تکریم حرمت اجساد در فرایند بررسی و آثار باقی مانده بر روی اجساد، به ویژه اجساد زنان، موجب جذب کارکنان پلیس زن و آموزش و به کارگیری آنان در واحدهای بررسی صحنه جرم شده است.
رئیس مرکز تشخیص هویت ناجا، با اشاره به برگزاری چندین مسابقه تخصصی و سه المپیاد برای کارکنان مرد واحدهای بررسی صحنه جرم، افزود: امسال درنظر داریم اولین المپیاد بررسی صحنه جرم ویژه کارشناسان پلیس زن شاغل در واحدهای بررسی صحنه جرم را در آذرماه برگزار کنیم.
وی با اعلام اینکه، این المپیاد در دانشکده پلیس زن برگزار خواهد شد، تصریح کرد: کارشناسان زن بررسی صحنه جرم در یک رقابت دو روزه در زمینه نحوه بررسی صحنه جرم به صورت عملی و تئوری، عکاسی و تصویربرداری جنایی، قالب گیری از رد وسایل نقلیه و کفش، چهره نگاری، کار با رایانه، آزمون هوش، آمادگی جسمانی و آشنایی با دستورالعمل و بخش نامه های اجرایی، با یکدیگر به رقابت می پردازند.
رئیس سازمان نظام پزشکی خبر داد
ایجاد مرکز افکار سنجی
سلامت ایران
رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور از راه اندازی «مرکز افکارسنجی سلامت ایران» در محل این سازمان خبر داد.
به گزارش خبرنگار کیهان، دکتر سیدشهاب الدین صدر در مراسم روز پزشک گفت: مرکز افکارسنجی سلامت ایران کار خود را براساس نظرات پزشکان و همچنین اولویت بندی های صورت گرفته دنبال می کند.
وی با اشاره به ساختار بیمه های درمانی و تغییراتی که باید در این زمینه براساس برنامه پنجم توسعه انجام شود، اظهار کرد: براساس برنامه پنجم توسعه باید بیمه سلامت و شورای عالی بیمه سلامت تشکیل شود.
رئیس سازمان نظام پزشکی با اشاره به ادغام وزارتخانه های رفاه، کار و تعاون گفت: طی شش ماه باید شرح وظایف به این وزارتخانه جدید تدوین و ساختار جایگاه بیمه جدید سلامت مشخص شود که بیمه ها در وزارتخانه جدید باقی بمانند یا به وزارت بهداشت بازگردند.
به گفته صدر، کلیات در موضوع بیمه ها آن است که بیمه های درمانی باید تجمیع شوند و از طرف دیگر تردیدی نیست که دبیری شورای عالی بیمه سلامت باید با تولیت حوزه سلامت یعنی وزارت بهداشت باشد اما ساختار و ترکیب شورا باید طی مدت باقی مانده مورد بررسی قرار گیرد و ادغام بیمه ها براساس قانون باید صورت گیرد.
رئیس کل سازمان نظام پزشکی در ادامه با اشاره به ناتوانی بیمه ها در پرداخت مطالبات مراکز درمانی گفت: براساس گزارش آخرین جلسات، بیمه های درمانی هنوز مطالبات بیمارستانها، مطب ها و دیگر مراکز درمانی را تا پایان سال 89 تسویه نکرده اند. این در حالی است که شش ماه از سال 90 می گذرد. ناتوانی بیمه ها، مشکل اساسی نظام سلامت کشور است. بیمه های ما در حالی در پرداخت مطالبات مراکز درمانی تاخیر دارند که باید مانند دیگر نقاط دنیا پیش پرداخت نیز به مراکز درمانی بدهند. مشکل بیمه های درمانی، جدی است.
وی افزود: پرداخت نشدن مطالبات سال 89 مراکز درمانی، غیرقابل قبول است. این موضوع در مقوله خدمت رسانی اختلال ایجاد می کند. بیشتر این فشارها به پزشکان عمومی وارد می شود چرا که بیشترین تعداد جامعه پزشکی را تشکیل می دهند و از طرف دیگر بنیه مالی آنها ضعیف تر است. اما متاسفانه مشاهده می شود که ارزشیابی ها در جامعه پزشکی براساس آن دو سه درصدی از گروه های پزشکی صورت می گیرد که معمولا به اقدامات دیگر نیز می پردازند و فعالیت های متفاوتی دارند. در مجموع درآمد 50 درصد آحاد جامعه پزشکی کمتر از آحاد جامعه است.
گفتنی است در انتهای مراسم از 9 تن از پزشکان پیشکسوت به اسامی دکتر دینیار هرمزدی محمدآبادی، دکتر صمد بهروزی، دکتر سیدجواد موسوی، دکتر رضا سرهنگی، دکتر همایون مهران، دکتر همادخت بهزادی ، دکتر عبدالکریم خرم آبادی، دکتر سعید کامجو و دکتر رباب مشیری تجلیل به عمل آمد.
امسال جشن شکوفه
یک روز جلوتر برگزار می شود
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: امسال به دلیل تقارن 31 شهریور با روز پنجشنبه، جشن شکوفه ها در روز چهارشنبه 30شهریورماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
«فاطمه قربان» افزود: هر سال جشن شکوفه ها روز 31شهریور (یک روز قبل از شروع سال تحصیلی) برگزار می شد اما امسال این روز مقارن با روز پنجشنبه شده است و به دلیل تعطیلی روزهای پنجشنبه مدارس ابتدایی، این جشن روز 30 شهریور با حضور کلاس اولی ها برگزار می شود.
وی تاکید کرد: دانش آموزانی که امسال برای نخستین بار به عرصه علم و دانش وارد می شوند در روز 30 شهریور در مراسمی که به مناسبت خوشامدگویی به آنان در مدارس ابتدایی سراسر کشور برگزار می شود، شرکت می کنند.

قربانی در مورد تعداد دانش آموزان پایه اول ابتدایی در سال تحصیلی 90-91 گفت: هنوز ثبت نام کامل نشده و بنابراین نمی توان آمار دقیقی از تعداد دانش آموزان کلاس اول ارائه داد. اما برآورد ما بین یک میلیون و 150هزار تا یک میلیون و 200 هزار نفر برای سال تحصیلی جدید است.معاون آموزش ابتدایی خاطرنشان کرد: تعداد دانش آموزان پایه اول ابتدایی امسال نسبت به سال گذشته از رشد ملایمی برخوردار است



نظرات 1 + ارسال نظر

با سلام خدمت شما سرکارخانم سعادتی
وبلاگ زیبایتان را دیدم وب یود
از

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد